سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نیاز فوری کرمان به یک گروه خونی | مردم کرمان به مراکز انتقال خون مراجعه کنند + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۴۰۱۰
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
نیاز فوری کرمان به یک گروه خونی | مردم کرمان به مراکز انتقال خون مراجعه کنند + فیلم
سخنگوی سازمان انتقال خون از آمادگی و تمهیدات لازم برای تامین خون موردنیاز مجروحان حادثه تروریستی کرمان در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و از هموطنان بویژه از کسانی که گروه خونی O منفی دارند، خواست که به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، بشیر حاجی‌بیگی با تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان و زائرین مزار سردار دل‌ها در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان گفت: همه تمهیدات لازم برای تامین خون مورد نیاز مجروحان این حادثه تروریستی، دیده شده است و همکاران ما در انتقال خون استان کرمان، با تمام توان در خدمت این عزیزان هستند.

سخنگوی سازمان انتقال خون تصریح کرد: در صورت نیاز به خون و فرآورده‌های خونی بیشتر، این کار از طریق شبکه ملی خون رسانی در سریع‌ترین زمان اتفاق خواهد افتاد و جای هیچ نگرانی نخواهد بود.

حاجی بیگی ادامه داد: با توجه به اینکه در حوادث غیر مترقبه، مصرف خون گروه O منفی بالا می‌رود بنابراین از هموطنان به ویژه در استان‌های همجوار کرمان دعوت می‌شود برای اهدای خون از گروه O منفی به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->